خرید حرفه‌ای از شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است که در سال ۱۳۹۰، با هدف انجام پروژه‌های پیمانکاری در صنایع نفت و گاز تأسیس شد. این مجموعه در سال ۱۳۹۷، تحت برند تجاری آیرومارت، فعالیت خود را در زمینه تأمین انواع آهن‌آلات و ارائه خدمات در زمینه‌های مختلفی چون مشاوره فنی به صنایع و مصرف‌کنندگان، بازرگانی و بازاریابی محصولات مرتبط، آغاز نمود.

بازرگانی آیرومارت با پشتوانه بیش از ۳۵ سال تجربه در بازار داخلی و خارجی فولاد، چشم انداز خود را سهولت، اطمینان و خرید آگاهانه در بازار فولاد ایران قرار داده و با ارائه خدمات آنلاین و در بستر وب، قدم بزرگی را در خرید راحت و امن متقاضیان محصولات آهنی، برداشته است.

ژئوسنتتیک

 

تهیه مقاطع فولادی و استیل از شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا، تأمین‌کننده سبدی بسیار متنوع از انواع محصولات فولادی و استیل برترین برندهای داخلی و خارجی است که این محصولات را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود فراهم می‌کند. برخی از مقاطع فولادی قابل تأمین توسط این مجموعه شامل موارد زیر می‌شود:

میلگرد ساده، میلگرد آجدار و کلاف

پروفیل ساختمانی، صنعتی، پروفیل Z، مبلی و لوله داربستی

انواع ورق گرم، سرد و گالوانیزه

تیرآهن، تیرآهن بال پهن یا هاش

نبشی، ناودانی و سپری (پروفیل T)

انواع لوله درزدار و بدون درز

انواع اتصالات

ورق استیل صنعتی و دکوراتیو

پروفیل استیل صنعتی و دکوراتیو

لوله استیل صنایع غذایی

میلگرد استیل

نبشی و ناودانی استیل

راه‌های خرید از شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا علاوه بر روش سنتی، از راه‌های مدرن نیز برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از این راه‌ها خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین آهن‌آلات

امروزه خرید و فروش و ارائه قیمت روز آهن نیز مانند سایر کالاها، وارد فضای اینترنتی و مجازی شده و به واسطه ایجاد شرایط بهتر در خرید، مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است. آیرومارت نیز از این قاعده مستثنی نیست و فعالیت خود را در فضای وب گسترش داده است.

برای خرید آنلاین انواع محصولات فولادی از این مجموعه، می‌توانید مشخصات و سفارش خود را در وبسایت آیرومارت به نشانی www.iromart.com ثبت کنید، تا در کمترین زمان ممکن، متخصصان و کارشناسان سفارش شما را پیگیری کنند. در صفحات مربوط به هر کالا مثل قیمت تیرآهن به نشانی www.iromart.com/beam می‌توانید از جدیدترین قیمت هر مقطع مطلع شوید.

خرید تلفنی

ورق پلاستیک

 

برای انجام خرید از طریق تلفن، می‌توانید با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس گرفته و به بخش مربوط به مقطع مورد نظرتان متصل شوید. در اینصورت شما با یک متخصص با تجربه در بازار، در خصوص آن مقطع خاص، روبه‌رو هستید که می‌توانید تمامی سوالات خود را پرسیده و پاسخ را دریافت نمائید.

خرید حضوری

در صورتی که نیاز باشد تا مشتری خرید خود را به صورت حضوری انجام دهد، می‌توانید در محل دفتر به آدرس تهران- نلسون ماندلا- بالاتر از میرداماد- خیابان تابان غربی- پلاک ۳۶- طبقه ۵، مراجعه کرده و مستقیماً با کارشناسان فروش، گفتگو کنید.

خدمات قابل ارائه توسط شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا علاوه بر تأمین انواع مقاطع فولادی، به ارائه خدماتی پیش، حین و پس از خرید به مشتریان خود می‌پردازد. این مجموعه علاوه بر انجام پشتیبانی تا لحظه تحویل سفارش مشتری، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات انبارداری پس از خرید و عدم جابجایی بار، مشاوره فنی و مهندسی به صورت تلفنی و حضوری، در رابطه با هر محصول نیز خدماتی را ارائه می‌دهد.

خدمات در رابطه با انواع مقاطع فولاد

ورق فولادی

علاوه بر استعلام قیمت ورق در صفحه www.iromart.com/sheet خدمات قابل ارائه آیرومارت چون برشکاری طولی و عرضی، اسیدشویی، گالوانیزه گرم و سرد، نورد کاری، خمکاری، سوراخکاری، پرسکاری، جوشکاری، خدمات فرمینگ، نوار بر، رول بر و سایر فرایندهای ثانویه قابل اجرا بر روی انواع ورق‌های فولادی و استیل عنوان شده است. قیمت ورق تحت تأثیر هر کدام از این فرایندها تغییر می‌کند.

خرید حرفه‌ای از شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا، مرجع تخصصی فروش و قیمت‌دهی آهن‌آلات

میلگرد

برشکاری و سایز کردن، خمکاری، رزوه‌کاری، گالوانیزه گرم و ایجاد پوشش با ضخامت مشخص و متناسب با نیاز مشتری

پروفیل

تأمین انواع پروفیل با آلیاژهای سفارشی در ابعاد، ضخامت و طول مورد درخواست مشتری و گالوانیزه کردن

تیرآهن و هاش

برشکاری به ابعاد مورد نظر مشتری و شبکه کردن تیرآهن و تولید تیرآهن لانه زنبوری (CPE)

نبشی، ناودانی و سپری

برشکاری و سایز کردن نبشی، ناودانی و سپری، انجام گالوانیزه گرم، تأمین محصول با آلیاژ مورد نظر مشتری

لوله فولادی

حوضچه پرورش ماهی

 

پوشش دهی داخلی و خارجی، برشکاری و سایز کردن، گالوانیزه گرم و سرد، خمکاری، رزوه‌کاری، زنگ زدایی و شیارزنی برای لوله جدار چاه

محصولات استیل

برشکاری و سایز کردن، خدمات بسته بندی، خش دار و روکش‌دار کردن مطابق با نظر مشتری، خمکاری، پرسکاری، سوراخکاری و پانچ‌کاری

فعالیت شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا در فضای آنلاین

بازرگانی فولاد آیرومارت در فضای آنلاین نیز خدمات بسیاری را به فعالان و علاقه‌مندان حوزه فولاد ارائه می‌دهد. در همین راستا شاهد فعالیت گسترده این مجموعه در بستر وبسایت و شبکه‌های اجتماعی مختلف هستید.

معرفی وب سایت آیرومارت

آگاهی از قیمت انواع مقاطع فولادی، دغدغه بسیاری از فعالان این حوزه محسوب می‌شود. وبسایت آیرومارت، مرجعی معتبر برای استعلام قیمت انواع آهن‌آلات می‌باشد که هر روز و متناسب با وضعیت بازار، بروزرسانی می‌گردد. امکان ثبت سفارش سریع از طریق سایت نیز برای مشتریان فراهم شده است. به اینصورت که افراد متقاضی، با ثبت مشخصات خود و محصولی که مورد نظرشان است، سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن، کارشناسان آیرومارت، برای دریافت جزئیات خرید و ارائه مشاوره، با آن‌ها تماس می‌گیرند.

از دیگر نقاط قوت وب سایت آیرومارت مربوط به بخش وبلاگ آن می‌شود که حاوی به‌روزترین مقالات درباره تمامی مقاطع فولادی و نیز راهنمای خرید هرکدام، می‌باشد. مراجعه به این مقالات کمک بسیاری در انجام خرید بهتر، می‌تواند داشته باشد.

فضای مجازی آیرومارت

به همان‌اندازه که فعالان صنایع وابسته به آهن و فولاد به دنبال استعلام قیمت روز مقاطع هستند، سعی بر پیش‌بینی قیمت‌ها و تعیین زمان مناسب برای خرید، نیز دارند. اما باید توجه داشت که پیش بینی بازار پرتلاطم آهن و فولاد، راحت نبوده و نیازمند تجربه و تخصص می‌باشد. متخصصان آیرومارت با تکیه بر تجربه و دانش خود، تحلیل هفتگی بازار فولاد را انجام داده که به صورت ویدئو در صفحه اینستاگرام به نشانی @iromartco، کانال تلگرام و نیز در وبسایت این مجموعه قرار می‌گیرد.

چرا شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا را انتخاب کنیم؟

در انتخاب یک منبع مناسب برای تهیه آهن‌آلات، فاکتورهای بسیاری را باید مدنظر قرار داد. برخی از این فاکتورها شامل موارد زیر است:

ارائه محصولات باکیفیت

تأمین سبد متنوعی از محصولات مختلف فولادی در استانداردها، سایزها و برندهای معتبر

آب بندی استخر

 

ارائه قیمت مناسب به واسطه ارتباط مستقیم با کارخانه تولیدکننده

ارائه بهترین خدمات در رابطه با هر محصول

فراهم نمودن امکان مشاوره تخصصی و فنی پیش از خرید

پشتیبانی مناسب تا زمان تحویل بار

ارائه تمامی مدارک تضمین‌کننده کیفیت کالا

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا به عنوان یکی از تامین‌کنندگان معتبر آهن‌آلات در بازار ایران، تمامی خصوصیاتی که در بالا ذکرشد را دارد. با این تفاوت که برخی امکانات تکمیلی شامل امکان رؤیت بار قبل از خرید، بازرسی کالا در زمان تولید، امکان دریافت لیست سفارشی مشتری و تولید آن‌ها به واسطه تعامل با کارخانه‌های اصلی تولیدکننده را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده و به واسطه ارائه این امکانات، جایگاه ویژه‌ای را در بین بسیاری از تامین‌کنندگان داخلی مقاطع فولادی، کسب نموده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: